יום שני, 17 במאי 2010

The Princess Diaries - יומני הנסיכה

הרשו לי לפתוח בהתנצלות בפני כל האחד וחצי אנשים שקוראים את הבלוג.. .
אני בטוחה שממש חיכיתם להארי פוטר..
אבל איכשהו נחת בידיי הספר "יומני הנסיכה" (ושוב.. אני רוצה להתנצל בפני החצי שנשאר לקרוא אחרי שהבין שאין היום הארי פוטר, הקטע של היום הוא רק באנגלית...) אז החלטתי לשתף אתכם היום בספר שלא באמת מהמדף האישי שלי אבל בהחלט שווה קריאה!
ד"א, הספר- ממש לא כמו הסרט!
"יומני הנסיכה".... תיהנו!
The Princess Diaries

Thursday, October 2,
Ladies' Room at the Plaza Hotel

I guess I can see how Mom might have gone for him,
back when she was in college. He was something of a
Baldwin.
But a PRINCE? Of a whole COUNTRY? I mean, I knew he was in politics, and of course I knewhe had money – how many kids at my school have summer
homes in France? Martha's Vineyard, maybe, but
not France.
So what I want to know is, if my dad's a prince,
how come I have to learn Algebra?
I mean, seriously.

(The Princess Diaries, first page. by Meg Cabot. Harper Teen)

תגובה 1:

  1. הארי פוטר יכול לחכות.

    "אם אבי נסיך, איך אני אמורה ללמוד אלגברה?..."
    ציטוט מעולה...
    :)

    השבמחק